A beszámolók kizárólag az Országos Bírósági Hivatal által rendszeresített nyomtatványok legfrissebb közzétett verzióján nyújthatók be, melyek kitöltéséhez Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) program szükséges. Fő szabály szerint kizárólag az arra jogosult testület által jóváhagyott beszámolót lehet közzétenni, de az elfogadásról szóló jegyzőkönyvet és a jelenléti ívet nem szükséges becsatolni a beszámoló mellékleteként, azonban meg kell őrizni és be kell tudni mutatni egy esetleges későbbi ellenőrzés folyamán. A beszámolókkal kapcsolatos további hasznos tudnivalók, gyakorlati tanácsok az alábbi linken keresztül olvashatók. 

Idén változatlanul május 31-e az elfogadott beszámolók beküldésének határideje, azonban a jelenleg még hatályos veszélyhelyzeti szabályozás értelmében személyesen nem lehet megtartani az elfogadáshoz szükséges testületi üléseket. A fennálló helyzet okán összegyűjtöttünk néhány hasznos információt, ami segítségül szolgálhat a szervezetek számára, hogy e járványügyi helyzetben is jogszerűen tudjanak működni. Tájékoztató anyagunkat az alábbi linkre kattintva tekinthetik meg.